1. Doba trwa od godziny 15:00 ( dzień przyjazdu) do godziny 11:00 (dzień wyjazdu). Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 bez wcześniejszego uzgodnienia równoznaczne jest z rozpoczęciem kolejnej doby. Gość w Apartamentach Pinea nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
2. Najpóźniej na 7 dni przed przyjazdem należy uregulować należność za pobyt, po upływie terminu rezerwacja może zostać anulowana.
3. W dniu przyjazdu lub po zaksięgowaniu płatności otrzymają Państwo kod do drzwi .
4. W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane, a opłacone dni.
5. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00
6. Na terenie całego obiektu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA!
7. W apartamentach nie są możliwe pobyty ze zwierzętami .
8. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu Gość powinien niezwłocznie poinformować operatora.
9. Wszystkie usterki zgłoszone później niż w pierwszej dobie pobytu będą egzekwowane od aktualnych Gości.
10. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione we wszelkich urządzeniach znajdujących się w apartamencie.
11. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o szkodach wyrządzonych przez Niego podczas pobytu i do pokrycia wartości tych szkód.
12. Każdorazowo opuszczając Apartament w czasie pobytu, Gość jest zobowiązany do jego zabezpieczenia poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz okien, a także poprzez wyłączenie płyty grzewczej i innych pracujących urządzeń elektrycznych.
13. Parking w chwili obecnej nie jest dostępny.
14. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Apartamenty Pinea zobowiązują się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile będzie takim dysponował. W przypadku braku wolnego apartamentu. Apartamenty Pinea ma prawo anulować rezerwację.
15. Apartamenty Pinea nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu.
16. Wszystkie przedmioty wchodzące w skład wyposażenia apartamentów (w tym ręczniki) są własnością Apartamentów.
17. Kradzież będzie zgłaszana odpowiednim służbom oraz karana finansowo.
18. Gość zobowiązuje się dbać o powierzony lokal oraz oddać go w stanie nie pogorszonym. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
19. Liczba gości nie może przekraczać liczby deklarowanej w rezerwacji oraz maksymalnej liczby gości przewidzianej w prezentacji apartamentu.
20. Niestosowanie się do w/w zasad może skutkować natychmiastowym, wypowiedzeniem najmu bez zachowania prawa do zwrotu pieniędzy za pobyt.