Regulamin rezerwacji

1. Doba trwa od godziny 15:00 ( dzień przyjazdu) do godziny 11:00 (dzień wyjazdu). Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 bez wcześniejszego  uzgodnienia równoznaczne jest z rozpoczęciem kolejnej doby. Gość w  Apartamentach Pinea nie może przekazywać pokoju innym osobom,  nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju. 

2. Najpóźniej na 7 dni przed przyjazdem należy uregulować należność za pobyt, po upływie terminu rezerwacja może zostać anulowana.

3. W dniu przyjazdu lub po zaksięgowaniu płatności otrzymają Państwo kod do drzwi . 

4. W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane, a opłacone dni. 

5. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godziny  22.00 do 6.00 

6. Na terenie całego obiektu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA! 

7. W apartamentach nie są możliwe pobyty ze zwierzętami .

8. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu  Gość powinien niezwłocznie poinformować operatora. 

9. Wszystkie usterki zgłoszone później niż w pierwszej dobie pobytu  będą egzekwowane od aktualnych Gości. 

10. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za  wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione we  wszelkich urządzeniach znajdujących się w apartamencie.

11. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o  szkodach wyrządzonych przez Niego podczas pobytu i do pokrycia  wartości tych szkód. 

12. Każdorazowo opuszczając Apartament w czasie pobytu, Gość jest  zobowiązany do jego zabezpieczenia poprzez zamknięcie drzwi  wejściowych oraz okien, a także poprzez wyłączenie płyty grzewczej i  innych pracujących urządzeń elektrycznych.  

13. Parking w chwili obecnej nie jest dostępny.

14. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia  okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Apartamenty Pinea zobowiązują się do udostępnienia  apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie  zarezerwowanego, o ile będzie takim dysponował. W przypadku braku  wolnego apartamentu. Apartamenty Pinea ma prawo anulować rezerwację. 

15. Apartamenty Pinea nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności  powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub  wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu.

16. Wszystkie przedmioty wchodzące w skład wyposażenia  apartamentów (w tym ręczniki) są własnością Apartamentów.

17. Kradzież będzie zgłaszana odpowiednim służbom oraz karana finansowo. 

18. Gość zobowiązuje się dbać o powierzony lokal oraz oddać go w  stanie nie pogorszonym. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w  którym znajduje się lokal. 

19. Liczba gości nie może przekraczać liczby deklarowanej w rezerwacji  oraz maksymalnej liczby gości przewidzianej w prezentacji apartamentu.

20. Niestosowanie się do w/w zasad może skutkować natychmiastowym, wypowiedzeniem najmu bez zachowania prawa do  zwrotu pieniędzy za pobyt.